.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
ناگفته های جدید از پشت صحنه حوادث اخیر

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اعلام اینکه "سکوت برخی خواص در کشور موجب گستردگی فتنه های اخیر پس از انتخابات ریاست جمهوری شد" از اطلاعات اخیری در این زمینه خبر داد.

به گزارش شمال نیوز ، حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری در مراسم تودیع و معارفه نماینده ولی فقیه در سپاه استان مازندران اظهار داشت: از چهارسال گذشته با وجود حمایت های مقام معظم رهبری عده ای برای نابودی این دولت فعالیت های گسترده ای انجام دادند.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی درطول 30 سال فراز و نشیب های فراوانی را پشت سر گذاشته است، خاطرنشان کرد: فتنه دولت موقت، بنی صدر، گروهکهای مزدور و ترور 16 هزار شهید، خلق مسلمان، ماجرای شریعتمداری، قائم مقامی رهبری، هشت سال حاکمیت دوران اصلاحات و در پایان نیز آشوب پس از انتخابات ریاست جمهوری بود که انقلاب اسلامی با پیروزی این فتنه ها پشت سر گذاشته است.

ذوالنور فتنه اخیر را به فرموده مقام معظم رهبری فتنه ای عمیق و گسترده عنوان کرد و اظهار داشت : تاریخ انقلاب فتنه های بزرگترین از جمله تجمع های 10 هزار نفری توسط مسعود رجوی در استادیوم آزادی را دیده است ولی برای اینکه چهره نفاق برای همیشه نمی تواند زیر نقاب پنهان بماند، با هوشیاری ملت ایران این فتنه ها تاکنون به جایی نرسیده است.

وی با بیان اینکه برخی افراد با ماسک خط امام و انقلاب عده ای از مردم و جوانان را فریب دادند، تصریح کرد: در مشکلات پیش آمده در انتخابات اخیر تنها بحث انتخابات و شخص پیروز نبود چون بالاخره یک نفر باید در انتخابات پیروز شود ولی اعلام عدم صلاحیت قانون برای افراد شکست خورده در طول انقلاب بی سابقه بود.

به گفته وی، یکی از کاندیداها در روزهای اخیر خط قرمزها را رعایت نکرده و حتی با جمع آوری اساتید دانشگاه و برخی نمایندگان 52 محور اساسی را برای ادامه نهضت پس از انتخابات تبیین کرد که حتی یکی از این موارد برای محاکمه در دادگاه های انقلاب کافی است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران افزود: از مدتها قبل با امکانات فراوان و ایجاد سازمانی به نام رای با 300 هزار عضو با ساختار شرکتهای هرمی قصد ایجاد انقلاب مخملی و براندازی نظام را داشتند. وی یادآور شد: این سازمان به افرادش دستور داده بود که در صورت قطع پیامک، تلفن، اینترنت و سایت فیس بوک، دستورات را از شبکه بی بی سی دریافت کنند.

ذوالنور در خصوص ابعاد گسترده این فتنه در داخل کشور خاطرنشان کرد: یکی از روزنامه های پر تیراژ کشور متعلق به یکی از کاندیداها 10 خبرنگار را به بهانه پوشش خبری یک مسابقه فوتبال به یکی از کشورهای عربی فرستاد که این افراد نه تنها در این مسابقه حضور نیافتند بلکه آموزش های ویژه ای را برای ساخت مواد منفجره و ایجاد انقلاب مخملی در مطبوعات فرا گرفتند.

وی با عنوان اینکه دو روز قبل از انتخابات در تهران و شهرهای اطراف قحطی بیل و کلنگ شده بود، گفت: کلیه امکانات آشوب از جمله باتوم برقی، موبایل ثریا و گاز اشک آور در اختیار آشوبگران قرار گرفته بود.

به گفته وی با پرتاب یک گاز اشک آور از سوی نیروهای بسیج و انتظامی به آشوبگران، در عوض با پنج گاز اشک آور پاسخ می دادند.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سپاه پاسداران حمله به حوزه 117 تهران را توسط آشوبگران یکی از عملیات گسترده و سازماندهی شده اعلام کرد و یادآور شد: بسیجیان در یک مقاومت یک ساعته تنها هزار گلوله مشقی و هوایی شلیک کردند ولی با راهیابی آشوبگران به داخل حوزه به علت وجود 300 قبضه سلاح در آن با شلیک مستقیم دو نفر کشته شدند.

وی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری بسیار تلاش کردند تا کاندیداها را از آشوبگران جدا کنند، اظهار داشت: برخی کاندیداها حتی برای این افراد کشته شده مجلس ختم برگزار و سفارش برای تداوم این مجلس نیز کردند.



استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.498 seconds.